Продавець MedMarket розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
238 відгуків
Новая коллекция медицинской одеждыкупить со скидкой

Зараз у компанії неробочі години. Замовлення та повідомлення будуть опрацьовані в робочі години.

+380 (93) 562-83-80
+380 (50) 024-19-78
"МедМаркет" інтернет-магазин медтехніки
Кошик

Умови доставки та оплати

Доставка здійснюється тільки по передоплаті.

Способи доставки

  • Транспортна компаніяДоставку сплачує покупець
  • Доставка кур'єромДоставку сплачує покупець за домовленістю
  • Нова ПоштаДоставку оплачує покупець. Відправка товарів вартістю до 200 грн. включно здійснюється тільки по повній передоплаті. Відправка товарів вартістю понад 200 грн. накладеним платежем можлива тільки за умови часткової передоплати для покриття транспортних витрат, у разі, якщо товар з якихось причин не підійшов. Сума передоплати обговорюється індивідуально.
  • Самовивізр. Харків, вул. Балакірєва 8/1 з 10:00 за 16:00 З Пн по Пт. (Сб - Нед. - вихідні)

Способи оплати

  • ПісляплатаВідправка товарів вартістю до 200 грн. (включно) здійснюється тільки по повній передоплаті. Відправка товарів вартістю понад 200 грн. накладеним платежем можлива тільки за умови часткової передоплати для покриття транспортних витрат, у разі, якщо товар з якихось причин не підійшов. Сума передоплати обговорюється індивідуально.
  • Готівкою у магазиніЗамовлення товарів вартістю до 200 грн. включно здійснюється лише за повною передоплатою. Замовлення товарів вартістю понад 200 грн. можливий лише за умови часткової передоплати. Сума передоплати визначається індивідуально.
  • Оплата на розрахунковий рахунок у банкуУточнюйте за телефоном або e-mail. Постачальник має статус платника єдиного податку (ІІ група). ПДВ не передбачено
  • Накладений платіж Нова Пошта з передоплатоюВідправка товарів вартістю до 200 грн. включно здійснюється тільки по повній передоплаті. Відправка товарів вартістю понад 200 грн. накладеним платежем можлива тільки за умови часткової передоплати для покриття транспортних витрат, у разі, якщо товар з якихось причин не підійшов. Сума передоплати обговорюється індивідуально.
  • Безготівковий розрахунок (оплата банківською карткою Visa або MasterCard)Ви можете оплатити замовлення банківською карткою Visa або MasterCard. Після підтвердження замовлення, вам будуть вислані реквізити картки для оплати. Після підтвердження оплати буде здійснена доставка товару.

ПОВЕРНЕННЯ та ОБМІН ТОВАРУ

Шановні покупці!

Повернення придбаних товарів у магазині (інтернет-магазині) "МЕДМАРКЕТ" здійснюється у випадках та згідно з умовами, регламентованими "Законом України про захист прав споживачів".

"Про внесення змін до Закону України "Про захист прав споживачів" (№3161-IV від 01.12.2005). Даним документом викладено в новій редакції Закон України "Про захист прав споживачів" (№3682-XII від 15.12.1993 р.).

Ви можете повернути товар належної якості, який не був у вжитку, якщо:

  1. Він не належить до групи товарів, що не підлягають поверненню.
  2. Товар, не був у експлуатації, збереглися бирки і ярлики.
  3. Минуло менше ніж 14 днів з моменту придбання.
  4. Якщо в наявності товарний або касовий чек.

Під товаром належної якості мається на увазі товар, у якого збережено:

  • товарний вигляд
  • споживчі властивості
  • пломби
  • фабричні ярлики

Згідно з новими правилами, у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків товару споживач має право вимагати:

  • пропорційного зменшення ціни;
  • безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
  • відшкодування витрат на усунення недоліків товару;

Зверніть увагу, що споживач не може вимагати повернення грошей або заміни товару в разі виявлення недоліку товару, який можна усунути протягом 14 днів.

ОБМІН

Шановні покупці !

Обмін придбаних в нашому магазині (інтернет-магазині) товарів здійснюється у випадках та згідно з умовами, регламентованими Законом України "Про внесення змін до Закону України "Про захист прав споживачів (№3161-IV від 01.12.2005 р.). Даним документом викладено в новій редакції Закон "Про захист прав споживачів"(№3682-XII від 15.12.1993 р.).

Споживач має право обміняти товар неналежної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або в силу інших причин не може бути використаний за призначенням.

Покупець має право на обмін товару неналежної якості протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі.

Обмін товару проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, ярлики, бирки, а також документи, які покупець отримав разом з товаром.

Перелік товарів, які не підлягають обміну (поверненню) затверджено Кабінетом Міністрів України.

Увага! Всі обміни та повернення здійснюються за рахунок клієнта.

У разі повернення товарів, які були доставлені кур'єром "Нова Пошта", а також на склад "Нової Пошти", повернення коштів здійснюються на картковий рахунок клієнта.

Повернення коштів на платіжну картку здійснюється протягом 7-ми днів з моменту отримання товару та заповненої заяви на повернення. У разі повернення згідно з умовами, регламентованими "Законом України про захист прав споживачів", Вам необхідно:

  1. Зв'язатися з нами за телефоном 093-562-83-80, 050-024-19-78, 067-698-65-91.
  2. Менеджер повідомить номер та адресу відділення Нової Пошти та дані для заповнення декларації для надсилання повернення.
  3. Здійснити відправку повернення. (Нагадуємо, що за доставку та повернення сплачує Покупець)

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner